zaterdag 29 oktober 2011

Dag 31 VdlP

Zaterdag 29/10/2011 Outeiro - Santiago de Compostela 16,8 km (totaal 1004).


Ontbijt uit de automaat, vroeg op pad, een pittig tochtje van goed drie uur, en om 11 uur sta ik voor de kathedraal, haal Compostela op bij pelgrimsbureau, geef rugzak in bewaring. Twaalf uur pelgrimsmis in kathedraal met prachtig zicht op botafumeira (plaats later het filmpje). Fotoserie voor de kathedraal, wat eten, een bed zoeken, deftige kleren kopen, cerveza drinken, rugzak afhalen, aandenken kopen, wat op de blog plaatsen, half uurtje een tukje, douchen, nieuwe kleren aan, gaan eten en iets drinken met mede pelgrims en mijn bedje in. Een te drukke dag daarom eens een verslagje in telegramstijl. Druk, druk druk en ook morgen heb ik het druk. Dan moet ik uitslapen. Maandag vlieg ik terug naar huis. Schrijf morgen wel een eindverslagje over mijn Via de la Plata. Tot morgen. Geert


Posted using BlogPress from my iPad. Lukt het niet een reactie te plaatsen via de blog, stuur dan gewoon een mailtje naar: geertopweg@scarlet.be



Location:RĂșa de Entremurallas,Santiago de Compostella,Spanje

1 opmerking:

Sors Roger zei

Hoi Geertje,
een dikke proficiat, je hebt het weer voor mekaar. Je hebt ons een ganse maand weten te boeien met je avonturen, het zal raar doen als we nu 's avonds je verslag niet meer kunnen lezen.
Geniet er nog maar van, een veilige trip huiswaarts gewenst en ...wat je in Antwerpen staat te wachten wil je gewoon niet weten!!!
See you, Roger