maandag 30 augustus 2010

Zondag, 29/08/2010.

Vandaag als echte pelgrim vroeg op pad. Na een goede nachtrust op mijn luchtmatrasje om 07u.30 er stilletjes vanonder gemuisd zonder gastvrouw en gastheer wakker te maken. In centrum van Betekom de nodige proviand ingeslagen in de Proxy Delhaize om de terugtocht richting Berchem zonder problemen te laten verlopen. Ook vandaag geen problemen gekend. Het was alleen goed opletten om niet omver te worden gereden door de honderden wielertoeristen op het jaagpad lang de Dijle. Na een lekker broodje onder de kerktoren van Rijmenam om 14u.40 toegekomen aan het station van Mechelen-Nekkerspoel. Ook na dit week-end met rugzak heb ik het gevoel dat ik er klaar voor ben. Nog 23 dagen en ik kan vertrekken. Tot later Geert
Rustig wandelen langs de Dijle samen met shadow.
 Ik hoop dat hij tijdens de camino dikwijls naast mij loopt.
Werchter lag er rustig bij. Dat kan soms anders zijn
Rijmenam

Mogen we mee om uw rugzak te dragen tijdens de camino?

Geen opmerkingen: